07 huhtikuuta 2016

Valmistujaisjuhlakutsut

Mun innostus tuleviin valmistujaisjuhliin (joita vietän muodikkaasti puoli vuotta myöhässä,) alkoi siitä, kun tajusin, että saan ihan itse omilla kätösilläni suunnitella juhliin kutsut. Niin monta kertaa olen satunnaisille sukulaisille joutunut selittämään, mitä olen opiskellut (jota käsittelevä postaus löytyy btw täältä), ja nyt voin korrektisti esittää, että hei, tällaisten juttujen tekemistä mä opiskelin.


Tein alustavan pohjasuunnitelman nopsasti töissä ja viilasin suunnitelman kuntoon koululla valmistumisen jälkeen. On hyvä, kun lupautuu valmistuneena mennä puhumaan "innostuneille" yseille omasta alasta, niin saa kiitokseksi lainata koulun ohjelmia ja tulostimia. Ja tässä jonkin ajan sisällä on tullut huomattua, että jos oikeasti tarvitset jotakin, Nakkilan opettajat eivät jätä edes lähteneitä opiskelijoita pulaan. Tätä on se verkostoituminen!

Itse kutsukortin lopputulokseen olen aika tyytyväinen. Oli jokseenkin vaikea kytkeä aivot takaisin printtigrafiikkaan, kun töissä teen pääpainoitteisesti telkkari- ja nettigraffoja. Onneksi sain ihanilta tovereilta koululla palautetta ja ohjeita.


Sama teema jatkuu kortin kääntöpuolelle. Sen verran kuitenkin harjoitan sensuuria, etten halua jakaa koko universumin kanssa tarkkaa ajankohtaa ja osoitetta. Kortit lähtivät postissa tällä viikolla, tietenkin Tom of Finland -merkeillä varustettuina.

Mitä mieltä sä olet tästä designista?

4 kommenttia:

  1. Todella hienot! :)


    ♥ Vilhelmiina Lyydia
    http://vilhelmiinalyydiaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääää voi ei, vahingossa poistin kommenttisi D: Mutta KIITOS! :DD oon niin taitava xD

      Poista

Kaikki kommentit ovat tervetulleita ♥