26 toukokuuta 2016

jatka lausetta - valmistujaisjuhlat

Tein tämän monessa blogissa näkemäni "jatka lausetta" postauksen lauantaina pidettäviä valmistujaisjuhliani silmällä pitäen. Mun on kovasti pitänyt tehdä juhlavalmisteluihin liittyvä postaus ja kirjoittaa mietintää siitä, onko ok pitää valmistujaisjuhlat vasta puoli vuotta valmistumisen jälkeen, ja ylipäänsä miksi lykkäsin juhlaa niin kauan.


En ymmärrä
...
Miten ikinäkään olisin selvinnyt näistä juhlavalmisteluista ilman äitiä ja iskää. Mulla on oikeasti kaksi pelastavaa enkeliä, jotka ovat roudanneet tuoleja, tarjottavia ja vaikka mitä mun puolesta.

Seuraavaksi ajattelin...
Mennä nukkumaan!

Viimeaikoina...
On ollut kiirettä suuntaan jos toiseenkin.

En osaa päättää...
Onko millään tavalla coolia järkkäillä tällaisia perinteisiä juhlia normaalia etikettiä rikkoen. Eli ei valmistumisen yhteydessä. Ehkä ei.

Muistan ikuisesti...
Kuinka  paljon sain mahdutettua tylliä puolimittaiseen hameeseeni. Kaksikymmentäneljä metriä!

Päivän paras juttu...
On, kun porilainen K-kauppias vastasi sähköpostiini, että heidän valikoimastaan löytyy syötäviä kukkia!


Noloa myöntää, mutta...
En olisi ikinä pystynyt pitämään valmistujaisjuhlia heti valmistumisen jälkeen. Oli mun elämäni paras päätös juhlia vasta silloin, kun mun olisi pitänyt alun alkaenkin valmistua. En olisi pystynyt sen stressin kanssa järjestämään mitään näin kivaa.

Viikko sitten...
Tuntui, että mulla on valtavasti aikaa ennen juhlia. Ei tunnu enää.

Kaikista pahinta on...
Viimeiset päivät, kun yrittää tehdä kaikesta täydellistä.

Salainen taitoni on...
Säätää aikatauluja viimeiseen sekunttiin asti.

Jos saisin yhden toiveen käyvän toteen, se olisi...
Lauantain sadettomuus! Olen fanaattisesti seurannut sääennustuksia ja nyt vaikuttaa siltä, että ollaan suht vankalla pohjalla. Mutta eipä sitä koskaan tiedä.

Minulla on pakkomielle...
Liilaan. Sitä tuntuu tulevan nyt joka paikasta.


Söin tänään...
Ekaa kertaa Alpron "maidolla" muroja!

Ärsyttävintä on...
Etten ole oikeasti ehtinyt pesemään tukkaani viiteen päivään. Se näyttää aika lailla saastaiselta, mutta tein pehkoni sekaan kolme pientä lettiä siinä toivossa, ettei pääni näyttäisi niin laiminlyödyltä mitä se oikeasti on.

Tekisi mieli...
Käpertyä nukkumaan niin, että heräisin vasta lauantaina. Olen nukkunut muutamana yönä todella huonosti. Kuitenkin huomenna on vielä sen verran puuhaa, että täytyy pysyä skarppina!

Minusta on söpöä...
Kun Juha avusti mua mun tyllihameeni kanssa. Herra näytti oikealta balettitanssijalta seistessään tyllipilvi päällään, kun mä siisten sen alahelmaa.


Olenko ainoa, jonka mielestä...
Ei ole olemassa sääntöä, että valmistujaisjuhlat on pidettävä valmistumisen yhteydessä? Halusin kuitenkin jollain tavalla juhlistaa ja kiittää kaikkia tsempistä, mitä olen saanut osakseni. Ja mikä onkaan parempi tapa, kuin kesäjuhlat?

Olisi kiva kuulla aiheeseen liittyviä mielipiteitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentit ovat tervetulleita ♥