01 huhtikuuta 2019

Syntymäpäivälahjat 2019

Vietin lauantaina syntymäpäiviäni lähimmäisten kanssa. Päivä starttasi sillä, että tein Earth Hour -päivän kunniaksi kasvistortillawrappeja (ja allergiaystävällisempiä kanawrappeja), ja sytyttelin kämpän täyteen kynttilöitä. Virallinen Earth Hour kyllä jäi välistä, koska ystäväni vei mut illalla katsomaan burleskia Porin Monttuun, mutta muuten päivä meni melko Earth Hour -teeman mukaan "kynttiläillallisen" merkeissä.

Koska aikaisempien vuosien syntymäpäivälahjat ovat herättäneet aina kivaa keskustelua, haluan tänäkin vuonna näyttää, mitä kaikkia ihania juttuja sain syntymäpäivälahjaksi! ♥



Ystäväni Anniina ja veljeni Jari olivat ostaneet sekä mulle että Juhalle Herra Hakkarainen -tyynyliinat, koska "aina kun teiltä kysyy, mitä teette, vastaatte, että heräsitte just päiväunilta". Ja niinhän se aika usein menee :D Hakkaraiset sukelsivat heti pesuun, joten niistä ei harmillisesti tullut otettua kuvia. Lisäksi sain Muumi-aiheisen lahjapussin, josta löytyi paljon kaikkea ihanaa!

N.A.E:n vegaaniset käsi- ja suihkusaippua päätyivät heti käyttöön, ja niissä on ihana luonnonläheinen tuoksu. Kasvonaamioihin taas tutustun lähemmin, kun kaipaan astetta kovempaa hemmottelua, ja kun kaikki self care aikani ei mene uuden tatuoinnin rasvailuun. Musta on aina kiva päästä testailemaan uutta luonnonkosmetiikkaa!



Anoppini taas toi mulle ehkä täydellisimmän pääsiäissynttärikompon; upeat keväänväriset villasukat, ison narsissikimpun ja Noidan yllätys -munan, koska olen "semmonen shamaani". Villasukat menivät jalkaan saman tien, ja ovat olleet jo kovassa käytössä! Juhan isovanhemmat toivat tapansa mukaan sämpylöitä ja kanapihvejä, joilla elän useamman viikon. Mahtavaa huomata, miten hyvin porukka mut tuntee!



Ystäväni Sini, joka vei mut katsomaan burleskia synttäriviikonloppuni kunniaksi, toi mulle myös halloween-suklaita ja ruukkunarsissin, joka saattaa siirtyä parvekettamme koristamaan heti, kun avataan virallisesti parvekekausi. Tuollaiset lahjat, jotka kannustavat yhteiseen tekemiseen, ovat kyllä tosi ihania. Burleski-ilta oli tosi onnistunut, ja menen ehdottomasti joskus uudelleen!

Oli myös ihan mahtavaa, että Sini jäi meille lauantaina yöksi, kun Juha ampaisi yövuoroon. Aikuisiällä yökyläilyjä tulee harrastettua ihan liian harvoin.



Vanhempani taas toivat mulle upean kukkakimpun, Avivan sinistä kuoharia ja Fazerin konvehteja. Meidän talouden kuoharitilanne on siis hyvissä käsissä  edellinenkin kuohari, jonka he ovat meille antaneet, on vieläkin juomatta. Kuohari-illanistujaisia tarvitaan selvästikin enemmän.

Mun vanhemmat myös kuskasivat mua virallisena synttäripäivänä kotoa tatuointifirmalle ja takaisin, ja pitivät huolen siitä, että mulla oli verensokerit kondiksessa, kun antoivat mulle aamulla mukaan suklaalevyn ♥




Ja tietenkin on mainittava myös Juhan antama synttärilahja, joka oli todella laadukas roskapoimuri. En olisi itselleni parempaa lahjaa keksinyt, oon nimittäin pidemmän aikaa miettinyt, että roskien poimiminen olisi kivaa ajanvietettä, mutta en ole sitä paljain käsin halunnut tehdä. Nyt saadaan kuljeskella lämpiminä iltoina lähimaastossa ja kerätä samalla tupakantumppeja, joita ajattelemattomat tupakoitsijat paiskovat maahan pulujen ja muiden lintujen syötäväksi.

Siinä kaikki tältä vuodelta. Ihan mahtavia lahjoja, oon ihan häkeltynyt! Kiitos kaikille, jotka mua muistuvat syntymäpäivänä lahjoilla tai onnentoivotuksilla ♥

2 kommenttia:

  1. Ihan huippu lahja tuo "pulujenpelastustyökalu"! Ja niin hienosti koristeltu :D Voisinpa laittaa omallekin toivelistalle, jos joku joskus sattuis kyselemään lahjatoiveita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pulujenpelastustyökalu on kyllä ollut mainio! Se on vissiin vähän muita poimureita kalliimpi versio, ja toimii kuin ajatus! Ollaan nyt muutamaan otteeseen sen kanssa kuljettu roskia keräämässä, ja ollaan kerätty lähialueelta varmaan neljä 30 litraista pussillista roskaa.

      Poista

Kaikki kommentit ovat tervetulleita ♥